sâmbătă, 27 februarie 2016

Golf 3 - (Renault) - Oradea - anunturi auto amuzante

Vw golf 3 an 94 1.6 i Anaf fiscal benzina variante schimb ofer dif - chiar asa?

Amuzament auto.


renault

Suntem la al treilea anunț, din seria, anunțuri auto amuzante ce ne este oferit de Dany din Oradea. Am dat peste un anunț, care la prima vedere pare puțin cam "complicat". După ce l-am parcurs de la cap la coadă, am ajuns să cred că mă învârt într-un cerc vicios, și nu știam cu ce să încep, așa că am hotărât să încep cu începutul ;) Titlul. Mai cuprinzător nu am întâlnit până acum, de fapt restul anunțului nici nu mai era necesar, Dany fiind pregătit cu anaf, fiscal, benzină, variante, schimb și oferă diferență acolo unde e necesar. Titlul e una, dar ce urmează ... Dany ... e cu totul altceva.

După ce am fost năuciți de un titlu SF, urmează să privim la poze, și ... surpriză ... nu e Golf 3. E, de fapt, un Renault la care nu-i pot stabili data fabricației din ceea ce reiese din anunț, o fi 94` sau 1988? Parcă suntem la emisiunea, Vrei să fii miliardar, și Dany ne arată niște poze și ne pune trei întrebări: Este Golf sau Renault?, E din 94` sau din 88`? Motorul e de 1595 sau 1999 cm3?

Vezi în poza de mai jos detaliile anunțului.

Nu pot să îmi dau seama dacă Dany încearcă să vândă ceva, sau doar vrea să ne testeze cunoștințele din domeniul auto. Cert este faptul că detaliile anunțului se ridică la nivelul titlului. Un lucru este sigur, iar Dany vrea să înțelegem foarte bine faptul că el este disponibil, citez: NON STOP ! ! ! și NON STOP ! ! ! ! . Deci, cei din raza lui de acțiune, nu ezitați să îl contactați, Dany cere și oferă SERIOZITATE! Eu, abandonez aici comentariile mele și vă las pe voi să priviți și celelalte poze din anunț. Vizionare plăcută, și nu uitați să îmi spuneți și mie dacă e Golf sau Renault, sunt în ceață ... ceva proiectoare vă rog :)





Anunțul auto a fost preluat de pe un binecunoscut site de anunțuri auto.

Dacă găsiți şi voi astfel de anunțuri, vă rog să îmi lăsați link spre acel anunț. Mulțumesc.

P.S. mulțumesc și lui Dany, din Oradea, pentru că ne-a oferit un moment deosebit.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu