luni, 22 februarie 2016

BMW - Buzău - anunțuri auto amuzante

BMW - Ma WinBe

Amuzament auto.


BMW

Am ajuns la al doilea anunț, din seria, anunțuri auto amuzante ce ne este oferit de Mihai din Buzău. După ce am citit anunțul lui, am ajuns la concluzia că Mihai, a aplicat două principii, proverbe sau expresii, orice ar fi, am să vă spun despre ce este vorba.

Primul principiu sau expresia despre care vorbim se numește: o imagine spune o mie de cuvinte. Deci, cu un simplu calcul matematic, trei imagini ( apropo, anunțul de pe site avea o poză ce se repeta, eu nu am pus-o aici ca sa nu ma repet și eu) Mihai ne explică în peste 3000 de cuvinte ce are el să ne vândă. Vă dați seama ce uzură ar fi suferit tastele dacă ar fi scris o lungă descriere a mașinii ce aparţine unei mărci auto, ce nu are nevoie de prezentare, deoarece toată lumea cunoaște emblema.

Al doilea principiu sau chiar proverb, de care Mihai face uz este: vorba multă, sărăcia omului. Nici cu una, nici cu două, Mihai ne convinge în scurta lui prezentare, de 12 cuvinte (nu toate intregi), că e mai bine să îl contactăm telefonic pentru mai multe "relații". Oricum, Mihai ne avertizează că prețul mașinii este în euro, chiar dacă în anunț (prima poză, dreapta sus) prețul apare exprimat în lei. Ar fi fost un chilipir dacă nu ar fi menționat asta.

Pozele care vorbesc.

BMW BMW

Anunțul auto a fost preluat de pe un binecunoscut site de anunţuri.

Dacă găsiți și voi astfel de anunțuri, vă sunt recunoscător dacă mi-ați lăsa un link spre acel anunț. Mulțumesc.

P.S. mulţumesc lui Mihai din Buzău, pentru felul original în care și-a prezentat mașina, oferindu-ne un moment de descrețire a frunții.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu